King Of Sensation
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

anyway anytime anywhere see me feel me

Portalالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

nokt al rise 1

كاتب الموضوعرسالة
AbO AlZaHaR
e7saso sh3'aaal
e7saso sh3'aaal
AbO AlZaHaR

احترامك لقاوانين المنتدى : nokt al rise 1 41010

nokt al rise 1 Empty
مُساهمةموضوع: nokt al rise 1   nokt al rise 1 I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 6:44 am

واحد اتحشر في زحمة المرور فلقى واحد بيخبطله على شباك
فتح الشباك و سأله عايز ايه قاله: الرئيس حسنى مبارك خطفوه و الفدية 5$مليون دولار و لو الفدية ماتدفعتش… الخاطفين هددوا يدلقوا عليه بنزين و يولعوا فيه و احنا بنجمع تبرعات… تحب تشارك ؟ الرجل سأل: ” و في المتوسط الناس بتتبرع بكام” الرجل الثاني : ” من 5 الى 10 لتر بنزين.

الرئيس مبارك لقي فانوس سحري قام دعكه فطلعله منه ابليس قاله: شبيك لبيك تطلب ايه؟ قاله: بص بقي يا عم ابليس انا عملت فى الشعب بتاعي كل حاجه..قوللي بقي علي حاجة جديده اعملها ! ابليس قاله: بس كده..بسيطه..هات ودنك..وش وش وش وش وش قام الرئيس قاله: ايه ياعم لعب العيال ده..ده كلام برضه قام ابليس قاله: بلاش دي..هات ودنك…وش وش وش وش وش قام الرئيس قاله: ايه يا عم ده …انت شكلك ابليس نص كم ولا ايه ابليس قاله : معقول الفكره دي مش عاجباك!!..طب خد دي بقي..وش وش وش وش قام الرئيس قاله : ياعم انت شكلك كده لا ليك في العفرته ولا حاجه..هات ودنك بقي اقولك انا بعمل ايه في الشعب بتاعي….وش وش وش وش وش قام ابليس وشه اصفر و قاله: يا راجل اتقي الله.

بيقولك حسني كان عاوز يغيـر دولارات و مش لاقي في السوق , فراح منادي عاطف:مفيش دولارات في السوق ليه يا ابن الهرمه ؟ -عاطف :الحج و العمرة ياباشا خلصوا على الاحتياطي -بقولك ايه ..حج ابه وبتاع ايه .. من السنة الجاية الحج يبقى في مصر -عاطف:يا باشا .. ازاي بس -اتصرف -بعد يومين رجع عاطف و قاله : كله تمام يا باشا خلاص الحج حيبقى عندناالريس: طب و الكعبة حتعمل فيها ايه ؟ -حنعملها في ميدان الحجاز - مصر الجديدة و يبقوا يلفوا حواليها -الريس: طب و السعي ؟ -ياباشا يبقوا يجروا في طريق صلاح سالم لغاية المطار و يرجعوا -الريس: و عرفه ؟ -يطلعوا المقطم ياباشا -الريس: طب و رجم إبليس يا فالح ؟ -إتعب معانا شوية بقى يا ريس.

@واحسن واحده عندي@

مرة سيادة الريس حسني مبارك مد إيده في جيبه لقي 5 مليون جنيه!!
فزعل قوي وخاف وقال إيه الفلوس دي؟ دي الفلوس دي حرام؟
فسأل أحد مساعديه فدله على طريق الشيخ طنطاوي رئيس الأزهر وقال له: اسأل الشيخ
وهو يقول لك الحل.
ما كدبش خبر وجري على طنطاوي وحكا له القصة فرد: 5 مليون بس إيه النزاهة دي؟
دي بسيطة خالص يا ريس ما تزعلش نفسك؟ كل اللي هتعمله هتروح وتطوف حول الكعبة 10
مرات.
الريس راح لقي عمنا عاطف عبيد فقال له: أنت بتعمل إيه هنا؟ أنت هتلف كام لفة؟
عمنا عاطف:78 لفة.
الريس: يخرب بيتك أنت؟ ده أنت خربت البلد!!
عمنا عاطف: أنت جاي علي انا؟ روح شوف علاء ابنك جايب موتوسيكل وبقاله 3 أيام
بيلف

nokt al rise 1
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» nokt 4 fun